piątek, 18 marca 2011

azi98 / metamorfoza


A więc tak. Twój zestaw mi się osobiście podobał poza tą torebką. To znaczy torebka ładna, ale zrobili ją tak błyszczącą, iż mnie ona odrzuca. Poza tym wszystko elegancko . / Do mojej metamorfozy, wykorzystałam ok. 3 sukienki, 4 [?] spódnice, 3 pary butów i torebkę. Myślę iż wyszło mi całkiem nieźle, bo wygląda to jak jedna - łączna sukienka.


Nie jest źle, aczkolwiek mogło być lepiej. Włosy, podobają i się, lecz nie w tym odcieniu. Co do oczu i reszty - oryginalnie, nie mam zastrzeżeń. / Co do 'PO' jestem z siebie w 80 % zadowolona, gdyż: te włosy pasują do Ciebie strasznie. oczy pomalowałam ładnie - co prawda nie profesjonalnie, ale mi się udało. Usta pozostawiłam niepomalowane [te usta najlepiej wyglądają w tym odcieniu]. A no i jakiś tam dodatek, okulary.


xoliwka.

1 komentarz:

  1. Pomysłowo zrobiłaś ten strój :), ale nie lubię krótkich włosów i taki kolor mi się nie podoba ;(

    OdpowiedzUsuń