środa, 6 lipca 2011

bloondi258

Dopiero jak zrobiłam screeny, zauważyłam, że Martyna wykonała już dla Ciebie met. Nie chcę marnować mojego czasu, także dodam tą metamorfozę. Potraktuj to jako prezent! :)



[kliknij, aby powiększyć]

Nie cierpię tej fryzury, lecz widzę, że Ty ją dość lubisz, skoro masz już ją pełny miesiąc.  Części twarzy.. Oczy i brwi - zdecydowanie na nie. Usta w porządku, nos również. Jak Ty możesz się tak malować. Ja tego nie rozumiem, dlaczego niektórzy malują się do samego łuku brwiowego, to nie-do-pusz-czal-ne. Jeszcze jedno, brwi są brązowe. Trudno zauważyć różnicę między czarnym a brązowym? Raczej nie.. 
2/10 [za dwie dobre części twarzy].
Zmieniłam kolor włosów, na taki - jaki powinien być, odpowiadający brwiom. Fryzura jest krótsza i lepiej się prezentująca. Makijaż czarno-niebiesko-biały [zupełnie nie pasuje do skomponowanego przezemnie ubioru]. Dodałam pieprzyk. Nie jest perfekcyjnie, ale gdybym miała oceniać, dałabym 6/10.



[kliknij, aby powiększyć]

Co Ty masz z tym paskiem i legginsami? Widziałam Cię już chyba w 4 stylizacjach z tymi elementami ubioru. Jeśli chcesz wyglądać świeżo i perfekcyjnie, używaj różnych ciuchów ze swojej szafy. MIESZAJ. Jeśli chodzi o twój zestaw, jestem rozerwana pomiędzy dwa zdania. Jedna odpowiedź mówi, że jest za dużo dodatków i wszystko się miesza. Druga odpowiedź oznajmia, ze jest tu nudno i pospolicie. NIEWIEM,  zdecydowanie pasują mi tutaj 2 odpowiedzi.. tak, napewno. Daję 2/10
Wybrałam dla Ciebie strój wakacyjny. Niewiadomo dlaczego, kojarzy mi się z nadmorskim miastem, plażą i wakacjami. Mimo, że strój jest prosty, to wyglądasz ciekawie i schludnie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz