środa, 8 czerwca 2011

MissLoli19980

Przepraszam za metamorfozę dzisiaj, ale mam urwanie głowy :c


(kliknij, aby powiększyć)

PRZED : Bardzooo spodobała mi się Twoja doll. Jest skromnie, ale mnie się podoba. Ładne części twarzy. Nawet te czarne brwi mi się podobają. Aj lajk it.. 10/10
PO1 : Zauważ, iż nie pomalowałam rzęs XD Bardzo pasują do Twojej lalki krótkie włosy. Farba do włosów jest pod kolor ust, fajnie nie? :D Co by tu dużo opowiadać?
PO2 : Mhrocznie..! Jakoś mnie napadło. Dodałam fryzurę, którą wielbię! Dwa kolczyki tam w uchu, nie wiem jak nazywa się to miejsce XD


(kliknij, aby powiększyć)

PRZED : PODOBA MI SIĘ, jest zaje.. fajniee. Bez owijania w bawełnę daję 10/10
PO1 : Zrobiłam stylizację do makijażu. Zobaczyła tą torebkę i się zakochałam. Po Twojej szafie jak i Tobie można spokojnie powiedzieć, że lubisz zwariowane i oryginalne stroje. No i wyszło takie O coś.. :)
PO2 : Mhrocznie..! Znowu ;d Tu także strój do makijażu. Podoba mi się. Nie ma co wyjaśniać :p

CAŁA OCENA : max. 20/20

martyna252

1 komentarz:

  1. Dziękuję.:* Ślicznie na pewno coś wykorzystam.;)
    No i przepraszam że tak późno.:D

    OdpowiedzUsuń