sobota, 4 czerwca 2011

VioletMada

Metamorfoza wykonana dzisiaj, gdyż jutro pewnie nie będę miała czasu..


(kliknij, aby powiększyć)

PRZED : Nie podoba mi się cały makijaż, zwłaszcza, że jest krzywy makijaż oczu. Za mocno pomalowane policzki, usta zbyt różowe. Nie lubię tego nosa, ale fryzura, oczy i usta są okej. I za wysoko troszkę brwi. 4,5/10 - za elementy..
PO : Tu jest delikatniej. Usta pomalowałam beżowym, ale tylko raz. Żeby z deka prześwitywał kolor naturalny. Oczy pomalowane na kolor morski, bardzo mi się podobasz a takiej odsłonie. Fryzura żadna mi nie pasowała, ale w końcu zdecydowałam się na taką.

(kliknij, aby powiększyć)

PRZED : Niezbyt mi się podoba... Jest niby elegancko, ale jest coś co mi przeszkadza. Może gdyby zdjąć rękawiczki, dać torebkę i zmienić buty? 4,5/10
PO : Nie miałam zbyt dużo do wyboru, jeśli chodzi o ubrania. Wykombinowałam takie coś. Ale szczerze powiedziawszy nie podoba mi się..

Cała ocena : 9/20


martyna252

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz