poniedziałek, 23 maja 2011

Baby_Olcia

Przed: Ajaj, ja nie wierzę co się z Wami dzieje O.O JAK WY SIĘ MALUJECIE. [przepraszam, że dollka wygląda jakby miała pianę w ustach, zły screen]. USTA, OCZY - źle. Włosy świetne, kolor także, ale nie jestem w stanie więcej patrzeć na ten makijaż, więc udaję się w następny screen.

Po: Z tymi screenami mam koszmar :O. Dobra nieważne. Z tymki ustami pokemona i słiiiit oczkami i tak wyjdzie słit laska, nieważne jaki to mejkap , to straszne straszne!
 Przed: Przynajmniej tu jest ciekawie. No, tą kamizelkę kocham , ale jej nie mam o.o nieważne.. więc, strój w twoim wykonaniu, jak najbardziej pozytywny, mogę szczerze powiedzieć *podoba mi się* c:
Po: Ta kurtko-kamizelka z DKNY, jest świetna i pasuje do tego stroju. Całość wyszła taka jakby GRR i dobrze C:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz