poniedziałek, 23 maja 2011

happy_damian

Przed: Kolor brwi jest inny, niż włosy GRR. Hmm, nie lubię tych włosów, wyglądają tak dziwnie ulizane [?], lecz w wydaniu chłopięcym prezentują się całkiem nieźle. Nie lubię koloru włosów, oczy, usta nos w porządku. Kształt twarzy okej. Chcę kolczyyyyyki! : >



Przed: Tak, tak, tak. Zdaję sobie sprawę, iż za mocno Cię pomalowałam, ale trochę za późno sobie przypomniałam, iż to metamorfoza w wersji męskiej. No więc oczy pomalowałam podobnie do Ciebie, pieprzyki robią tu za kolczyki. Przesadziłam z pudrem. Kocham tą fryzurę, jest lovelaśna.♥


Przed: Hmmhmhhm, jest nieźle. Jedyne co mnie odstraszyło jest to coś za tym czymś [XD] z ELLE, wygląda jak jakiś szkielet lub coś, całkowicie psuje ten genialny strój. Poza tymi drobnymi usterkami powiem jeszcze, że brakuję mi DODATKÓW!
Po: okulary ♥ kapelusz ♥ Jestem zadowolona, choć strój jest prosty, to sądzę, że wyszło świetnie. <skromny> .

|metamorfoza zaległa|

1 komentarz: