wtorek, 31 maja 2011

Klejnotka67

Kliknij aby powiększyć. Dobre cechy twojej doll: wszystko, złe: nic. Włosy, jedne z moich ulubionych nieSS, a makijaż powala, niezwykle staranny, szacunek. 
Oto moja propozycja twojego wyglądu. makijaż o kolorach bardziej jesiennych, ale mnie tam się podoba. Fryzury kiedyś tej nie lubiłam, teraz jest całkiem niezła. :D

Pod lupą..

Gdy tylko weszłam, pomyślałam "znów nie będę mogła czegokolwiek wymyślić". Myliłam się. Masz całkiem dużo ciekawych ubrań, i to jest plus, bo przez to tworzy się najlepsze stylizacje. Twoja mnie jakoś nie przekonała, coś mi tu nie pasuję..
Wybrałam dla Ciebie taki oto outfit. Moim zdaniem jest, świetny. Wszystko za sprawą przegenialnego sweetra ♥ [sprzedasz? :3] Wyglądasz cudownie.


xoliwka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz