poniedziałek, 23 maja 2011

sucha96

Przed: Może zacznijmy od części twarzy. Oczy są w porządku, również usta i nos nie są najgorsze. Ta fryzura kiedyś mi się nie podobała, teraz jest całkiem okej. Makijaż.. Nie mam nic do niego, martwią mnie jedynie sztuczne rzęsy na włosach, wtf? o.O [patrz dół]


Po: Morska wersja makijażu. Usta przemalowałam na naturalniejszy, choć są jeszcze ciemne przebarwienia, przydałby się jasny kolor ust. okulary inny kolor, kolczyki ♥ Tą fryzurę ubóstwiam & pieeeprzyk :3

Przed: Nie podoba mi się połączenie zielono-jakiejś spódnicy, z tym hot buy'sem. Dziwaczne to wygląda. Buty całkiem w porządku, mogłaś trochę w sumie pokombinować i stworzyć jakieś wielowarstwowe, ale to też nie jest źle, jest poprawnie.

Po: W świecie jednorożcy! :3 Jakbyś została urwana z baśniowej krainy, lub z planu zdjęciowego do Alicji w Krainie Czarów. Ale najbardziej to mi przypominasz jednorożca, a jednorożce są KÓL. Kilka sukienek, czy tam spódniczek. Nie umiałam stworzyć butów.



|metamorfoza zaległa|

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz