wtorek, 24 maja 2011

xxkoralikxx


 Zacznę od części twarzy. Więęc, coraz więcej ludu ma te oczy, ale mnie się akurat podobają, nos jest w miarę, usta również. Włosy są okej. Rozwaliłaś mnie tym pudrem, tzn. nałożeniem.  [XD]. Makijaż jest ładny, choć pospolity. Brzydki kolor ust, nie podoba mi się. Twoja dollka, ma taki ... dziwny wyraz twarzy, jakoś mnie odstrasza. Nie sądzisz? Nie lubię tej karnacji, jest taka inna, nie pasująca. 4/10
 Uuuwielbiam tą fryzurę! Makijaż oczu krzywy- PRZEPRASZAM. Zaczarowałam siebie tymi poliiikami, nie wiem dlaczego, jak dla mnie są boskie. Kolor ust bardziej naturalny, nie uważasz. Dodałam kolczyki, zrobiłam to, ponieważ Ty nie mogłaś tego zrobić - kolczyki wisiałyby na włosach. Nie wiem, jak ocenić metamorfozę - dla mnie jak najbardziej pozytywna. Nie mogę patrzeć, bądź bledsza, lub zostań mudzinem!

A, no nie! Za dużo tu wszystkiego, nie zauważyłaś? Do tych butów chowam wyjątkową odrazę. Wszystko tu mi się zlewa, nie wiem na co patrzeć, nie przepadam za tym płaszczem - wyjątkowo nieudany. I jeszcze ta parasolka, eghh. Nie wypowiem się o pozostałych częściach stroju, bo musiałabym w tym opisie trochę pobluzgać, a tego nie chciałabym na tym blogu, powiem jedynie, że mam nadzieję, że nie będziesz miała za złe, że tyle krytycznych słów wypowiedziałam na Twój temat, ale ten kto chciałby metamorfozę, musi być przygotowany na krytykę. 3/10
No więc. Nie do końca wyszedł ten efekt, który w jakimś tam stopniu chciałam uzyskać, leczy nie wyszło tragicznie. Więc wykorzystałam kilka czarnych ubrań, stworzyłam coś takiego.. Komentować tego nie muszę [chyba] . 

1 komentarz:

  1. dzięki za metamorfozę, na pewno posłucham Twoich rad + również dziękuję za krytykę, bo to mobilizuje do poprawy blędów :P

    OdpowiedzUsuń