poniedziałek, 2 maja 2011

.Rozowa.dama.

Met. twarzy nie zrobiłam, ponieważ masz tylko zieloną farbę, różową szminkę - darmówki.

Przed: Jest całkiem ładnie. Tylko, ten papieros.. mhmm jest o dużo za duży! i trochę przereklamowany, no czyż nie? Dużo dollek ma te papierosy i nie znają ich .. zastosowań? Nie wiem czy Ty znasz, ja w to nie wnikam.

Po: Wykonałam no tobie taką lekko przesłodzoną stylizację, mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe. Uwielbiam tą spódniczkę, jest taka..słodka. I jak ma w nazwie, wygląda jak tulipan - autentycznie :3




2 komentarze:

  1. Dziękuję . Zły moment na stworzenie metamorfozy wybrałaś ;P. ta stylizacja była specjalnie na konkurs ;P. PO nawet mi się podoba , ale dużo razy byłam tak ubrana . ;P. dziękuję .

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wybrałam tylko robimy dziennie jedną i akurat tak wypadło. Spoko, byłaś 2 razy na kolejce więc 2 met. będzie za 5 dni. ;)

    OdpowiedzUsuń