niedziela, 1 maja 2011

LadyMisia65

 PRZED: Smutno, szaro, nudno... oj, nie popisałaś się. A szafę masz taką fajną...


 PO: Czerwono-czarno-zielono :) Moja ulubiona sukienka z FRONT ROW, pasek z DIY, ciemne rajstopy, na nogi platformy. Czerwone wdzianko z DKNY i torba-darmówka. Teraz, jak tak patrzę, to się zastanawiam, czy bez czerwonego kurteczko-sweterko-płaszczyka nie byłoby lepiej. No, cóż, sprawdź sama.


 PRZED: Naturalnie, nic nadzwyczajnego, tylko te usta powinny być trochę niżej.



 PO: Podbite oko. Nie, wcale nie chciałam, żeby tak wyszło. Pokombinowałam z cieniami, połączyłam je, do tego pomadka na usta i te świetne doczepiane rzęsy. Nic więcej. Ach, no i zmieniłam fryzurę i obniżyłam usta.

A jeśli chcesz, to zrobiłam screen oka z bliska, bez rzęs :





xxx
Ginny.

2 komentarze: