sobota, 30 kwietnia 2011

GaBi024

Przed: Fryzura :3 Oczy, brwi, nos jak najbardziej są okej. Ust nie lubię, są takie .. napompowane. Kolczyki pasują tutaj bardzo.  Makijaż, choć lekki, to estetyczny i dość ciekawy. Jak już pisałam lofciam (o.O) tą fryzurę ♥ .

Po: Nie, nie, nie mogłam zmieniać fryzury. Makijaż również fioletowo-czarny, ponieważ pasuję do ubioru, który wykonałam. Kolczyki zniżyłam trochę na dół. Na usta nałożyłam trochę błyszczyku. Szkoda, iż nie masz żadnego pudru, przynajmniej nie zauważyłam żadnego .

Przed: Ciekawie. Rękawy którejś z sukienek wystają. Kapelusz nieco krzywo nałożony. Okulary, naszyjnik i inne ciuchy jak najbardziej w porządku. Wygląda kolorowo, tak wiosennie. Chce się żyć. 



Po: Bardziej ciężko. Te fioletowe rękawy odwracają *trochę* uwagę od czarności tego zestawu. Jestem zadowolona.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz