środa, 27 kwietnia 2011

MissOla00012

BARDZO PRZEPRASZAM, ZA BRAK NOTKI Z MOJEJ STRONY Z WCZORAJ. Bolała mnie głowa, a do tego jestem chora i trudno wgl mi było patrzeć w monitor.

Przed: Włosy ładnie, nos okej. Oczy i usta porażka. Kolczyki wiszą na włosach. Nic innego nie powiem.

Po: Powinnam nie komentować. Zmieniłam fryzurę oraz nałożyłam okulary. 

 Przed: kolorystycznie jest poprawnie. lubię te buty, są bardzo fajne. do sukienki też nic nie mam. przydałby się jakiś dodatek lub cokolwiek.

 Po: postanowiłam nie mieszać za dużo, by nie wyszło coś strasznego. czarne rurki, buty ♥, czarny top i na to brązowe coś :D.





1 komentarz:

  1. Tak , wiem , że nic sie tu nie komponuje , ale na tym koncie nie byłam ss i bez kosmetykow żadna doll przyzwoicie nie wygląda. postaram się to zmienić. Jeśli chodzi o metke to jedynie nie podoba mi sie ta fryzura- zbyt wsiowa , dla mnie ponura. Wygląd zewnetrzy dla mnie jest na plusa ;)

    OdpowiedzUsuń