poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Nowy wygląd bloga.

Na blogu zmiany, zmiany, zmiany.

1. Zmieniłam wygląd bloga, na jasno-szary oraz wykonałam byle jaki nagłówek. Co o nim myślicie? Tak, wiem. Jest beznadziejny, ale przynajmniej - na razie jest jakiś. Później zamówię inny, ładniejszy, czasem będę robić właśnie, bo takie proste mi się podobają, nie wymyślne : ) Nowy nagłówek [tymczasowy]:


2. Zatrudniłam na okres próbny redaktorkę Ginny221, która jeśli będzie wykonywać ciekawe metamorfozy, jak do tej pory - zostanie tu na dłużej. Jak na razie nie ma potrzeby zatrudniać jeszcze jednej osoby, dlatego nie pytajcie się o to. Jest ok 30 osób w kolejce, w dwójkę sobie poradzimy. Jeśli będzie większe zainteresowanie blogiem, będzie informacja w KG i na blogu o naborze redaktorek. 

3. Razem z Dominiką wykonujemy metamorfozy na przemian, raz jedna, raz druga. Widzicie przy nickach ? Gdy przy nicku pojawi się ♥, oznacza to, że metamorfozę wykonam ja, brak jakiego kol wiek znaczka oznacza, że met. wykona Dominika [Ginny221]. 1 METAMORFOZA NA DZIEŃ.

4. Do metamorfoz zgłaszać się w :
♥ kg xoliwka
♥ kg krytyczna [moje 2 konto]
♥ kg Ginny221
♥ w komentarzu pod postem, najnowszym.


~ xoliwka.

2 komentarze:

  1. Świetny nagłówek :P !
    Popatrz na kolejkę - znowu mam robic met. cytrynce9887?

    OdpowiedzUsuń
  2. taki sobie XD
    tak, ona 2 zamówiła XD

    OdpowiedzUsuń