niedziela, 24 kwietnia 2011

Tram12345

Przed: Nie jest źle, ale i nie najlepiej. Włosy są w porządku, tylko ich kolor nie jest identyczny z kolorem brwi. To niedopuszczalne, więc odsyłam TU, masz tam opisane "Zasady Salonu Piękności", jak się nie malować itp. Brwi dziwne, niekształtne. Usta, nos, oczy są okej. Jak dla mnie za dużo piegów i w dziwnym kolorze. Powinny być one pod kolor włosów. Makijażu praktycznie nie masz, a posiadasz kilka cieni, tusz i puder.

Po: Tamta fryzura niekoniecznie pasowała do twojej doll, dlatego też zmieniłam j na krótką, czarną [prawie po kolor brwi]. Najpierw rzęsty pomalowałam wydłużającym i pogrubiającym tuszem, potem czarnym cieniem, następnie niebieskim i zielonym. Zmieniłam kolor ust, znaczy się nałożyłam szminkę. Puder nałożony na kości policzkowe.

Przed: Nie wiem .. Niby pod kolor, estetycznie, nie nudno - a jednak czegoś mi tu brakuje. Spod spódniczki wystaje niebieska bluzka, oraz spódniczka z ELLE nałożona jest na narzutę, powinno być odwrotnie. Może nie podoba mi się te połączenie butów z tymi wyśmienitymi skarpetkami. A może to wyraz twarzy twojej dollki, nie wiem. Naprawdę nie wiem.

 Po: Przeprasza za krzywe nałożenie marynarki i rajstop, dopiero teraz zauważyłam. Jakoś kolorystycznie się nie wysiliłam, to znaczy buty do torby, rajstopy do szortów, marynarka do bluzki. Nie mogłam nic innego ułożyć z twoich ciuchów, gdyż naprawdę trudno pracowało mi się z twoją szafą, może Ty nie masz tego problemu - ja owszem.


                                                                                                                      xoliwka. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz