niedziela, 17 kwietnia 2011

Ginny221


Przed: Masz bardzo ładną dollkę! Makijaż delikatny i stonowany -podoba mi się. Części twarzy , jak najbardziej w porządku. Włosy i dodatek również!


Po: Zmieniłam fryzurę i kolor włosów. BRWI POMALOWAŁAM W PAINCIE pod kolor włosów XD makijaż taki barwny wyszedł. 


Przed: podoba mi się kombinacja sukienki, bluzki i spódniczki. papieros nieco za duży i trochę przeklamowany, lecz mogę rzec PODOBA MI SIĘ. 


Po: Zmieszałam rajstopy w całusy z jakimiś w kwiaty, wyszło całkiem nieźle. podobają mi się te buty i pasują do sukienki. na głowę, nie wiem co to jest, ale chyba kapelusz czy coś.

xoliwka. 


2 komentarze:

  1. Jeej, makijaż PO jest świetny ;D
    A wiesz, że właśnie ostatnio kreację PO miałam na sobie ;P ?? No, może nie całkowicie taką samą, ale tę sukienkę, buty i "to coś" na głowie :)
    Dzięki :**
    Strasznie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aa, może potrzebujesz kogoś do pomocy przy blogu? Ostatnio na koncie krytyczna pisałaś, że poszukujesz redaktora. Nadal aktualne? Bo byłabym zainteresowana, jakby co :D

    Ginny221

    OdpowiedzUsuń