wtorek, 19 kwietnia 2011

Nikola_a


Przed: Fryzura ładna, nos okej, oczy ujdą, usta ble. Szkoda, że makijaż, który wykonałaś jest stworzony wyłącznie z koloru niebieskiego, gdyż mamy wiosnę - a jak powszechnie wiadomo, wiosna kojarzona jest z przebudzeniem, także w kwestii kolorów, więc nadal królują kolorowe makijaże.


Po: Zauważ, że miałaś czarne brwi do jasnego koloru włosów, to niedopuszczalne. Diastema tu nie pasuję, ale lepiej wygląda tak, niż same, zwykłe, ohydne, przereklamowane stardollowe usta. Makijaż jak już się wypowiedziałam, kolor musi być więc postawiłam na coś takiego. Trochę za wysoko go malowałam i krzywy jest, ale cóż - trudno.


Przed: Nie podoba mi się połączenie tych zwykłych bluzek z tą spódniczką. Czy buty za 5 lat stardoll podobają Ci się? Bo mnie w ogóle. Torebka dodaje zestawowi niedobrania koloru, lecz jest przełamaniem, więc to najlepsze co mogłaś tu zrobić. Radzę Ci nie ubierać samych tych rajstop, lecz jeszcze jedne przezroczysto-czarne, są bardziej "efektowne".


Po: Że w makijażu był element zieleni, więc coś do koloru. Uwielbiam pod te spodnie dawać jakiekolwiek kolorowe rajstopy, efekt jest świetny. kilka czarnych ciuchów, łącznie z narzutą, bluzką, rękawiczkami, kapeluszem, butami i paskiem tworzą razem niezłą całość.

xoliwka. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz