czwartek, 21 kwietnia 2011

szarina


Przed: jestem absolutną fanką twojego makijażu. rozwalił mnie po całości, jest niezwykle staranny, co nie zdarza się w większości wykonanych przez stardollowiczki makijaży. brakuje mi tu choć cienia pudru. ciekawe wykorzystanie 2 czerwonych szminek.


Po: kocham brak przechodzeń między kolorami, dodaje to makijażowi takiej ekscentryczności. absolutnie lubię twoje wszystkie części twarzy, dlatego tak lekko pracowało mi się nad tym makijażem. puder krzywo nałożony, wybacz. użyłam 3 szminek i ułożyłam takie owe dziwadło. piegi :3


Przed: oryginał. podoba mi się pomieszanie różnych czerwieniastych ciuchów z twojej szafy do stworzenia owego czegoś. podoba mi się stworzone przez ciebie, coś na głowie. dodaje dolce niezwykłości. 


Po: takie ów coś wyszło z mojej pracy z twoją szafą. twoja garderoba jest pełna różniastych ciuchów, co było wskazane w tej stylizacji. nie wiem co tu napisać, po prostu masz dużo czarnych ciuchów. \

xoliwka.

1 komentarz:

  1. Tu szarina :)
    Bardzo mi się podoba ten makijaż, te usta są kapitalne :)

    OdpowiedzUsuń