czwartek, 28 kwietnia 2011

SatinRihanna997


Przed: części ciała podobają mi się, brwi za wysoko. fryzura już trochę przereklamowana, nie sądzisz? makijaż ciekawy.


Po: wybrałam jedną z moich ulubionych fryzur, brwi opuściłam na dół, makijaż czarno-niebiesko-kremowo-biały, policzki zaznaczyłam różem, białe usta [jasne - teraz modne :D].


Przed: ładnie, nie mam zastrzeżeń co do kolorystyki lub czego kolwiek, chociaż.. trochę nudno. dużo osób ubiera swe dollki w ten sposób, bądź oryginalna.


Po: Starałam się inaczej,  i tak wyszło. podobają mi się te spodnie więc użyłam ich wraz z długą, niebieską bluzką , którą musiałam dać "za" spodnie, paski 2 i moje ulubione buty.





1 komentarz:

  1. Siema :D Dzięki ;p pOdoba mi się ;p Skorzystam . . Dodam się do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń