środa, 27 kwietnia 2011

landryna17033

 PRZED: Uff... Gdy zobaczyłam w kolejce Twój nick, pomyślałam, "O, nie... znowu jakaś różowa dziunia ". Jak jednak wszyscy wiemy, pozory mylą. A więc - jest bosko! Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja, naprawdę. Ten papieros, trochę już nudnawy, tutaj nabrał zupełnie nowego wymiaru :) Jestem jak najbardziej, na tak.



PO: Uch, przepraszam za przesunięte buty :/ Wszystko raczej widać, nie ma co się rozpisywać. Pasek, torebka, buty i rękawiczki są z DKNY - tej marki ciuchów masz w szafie mnóstwo! Naszyjnik to taki kolorowy akcent w tej burawej stylizacji. Dla mnie bomba, sukienka cudowna *-*



 PRZED: Za to tutaj, już nie tak wspaniale. Kobieto, wszystkie elementy twarzy, choć ładne, są za wysoko. Diastema - tu nie wygląda oszałamiająco pięknie, ale pasuje do stylizacji. Makijaż odrobinę krzywy. Eyelinerem lepiej nie maluj w wewnętrznych kącikach oczu.



PO: Poprzesuwałam części twarzy, usunęłam diastemę i dodałam pieprzyk na szyję, zmieniłam fryzurę. Taki kolor pomadki uzyskałam malując usta najpierw żółtą szminką, a następnie szminką nude. Makijaż oczu - raczej się połapiesz :)



xxx
Ginny.

1 komentarz: