sobota, 23 kwietnia 2011

DajCukierka

Przed: Podoba mi się. Tak naturalnie. Części twarzy są okej, fryzura również .

Po: Podejrzewałam, że trudno będzie mi malować te oczy i tak się stało. Makijaż różowo-fioletowo-niebieski. Wybacz, wiem okropny jest - ale inaczej się nie dało. Mocniejsze policzki, diastema. 

Przed: Wszystko pod kolor i świetnie wyszło. Strasznie mi się podoba, najbardziej torba i dodatki z DKNY. Świetnie.

Po: Już więcej nie proś o metamorfozę, błagam. Masz tyle wspaniałych ciuchów, a ja sierota nie umiem nic z nich ułożyć XD :c.

xoliwka. 

PS. Do Dominiki. Nie wiem czy jutro zrobisz metamorfozę, bo są święta. Jeśli wyjeżdżasz i nie będziesz miała czasu zrobić to jesteś usprawiedliwiona. Zrobisz wtedy w poniedziałek, albo po prostu po świętach. :)

2 komentarze:

  1. No, własnie miałam się Ciebie pytac, bo akurat wyjeżdżam. Ale zrobię dzisiaj, już z nudów zrobiłam screeny, więc jest ok :) Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję♥. Bardzo podoba mi się strój po. Mogę z niego skorzystać? Tak teraz? :D

    OdpowiedzUsuń