niedziela, 3 kwietnia 2011

karashi


PRZED: moje wrażenie ogólne to, że jest całkiem ładnie. zmieniłaby szarą bluzkę na jakąś czarną i usunęła czapkę. tak na marginesie czapka krzywo nałożona. 8/10
PO:  spróbowałam coś innego. są tam ok 4 sukienki, a w jednej rękaw był dłuższy, więc z lewej strony musiałam dołożyć bluzkę, że niby to tak specjalnie ;] . 


 PRZED: makijaż ładny, kolory są, wiosennie jest. twoje części twarzy są w porządku. jednakże brwi są jakby za ciemne do koloru włosów. zabrałabym stąd te kolczyki, bo uwaga powinna być skupiona na makijażu. 
PO: męczyłam się z makijażem dość długo a i tak mi krzywy wyszedł. z pudrem podobnie. teraz patrze, że nie ściągnęłam kolczyka, za co przepraszam. fryzurę zmieniłam, kolor również, na nieco ciemniejszy.

xoliwka. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz