sobota, 23 kwietnia 2011

prycha99

PRZED: Fryzurka lekko niedopasowana, lepiej dać  ją odrobinkę wyżej. Makijaż daje wrażenie strasznie mocnego. To przez ten puder - kolor straszny (osobiście gustuję w bardziej naturalnych i cieplejszych kolorach), choć bardzo ładnie go nałożyłaś. Tylko czemu aż tak bardzo różowo?! Usta i oczy mają fajny kształt. Brwi tylko takie straszne, nadają buzi twojej doll złego wyrazu. ;). Jeśli chodzi o dodatek - nie pasuje mi do makijażu, ale - jak można zobaczyć poniżej - wpasował się za to do sukienki.

 PO: Już wiosna! A ja stawiam na kolor. Rude włosy, kolorowe oczy, usta. Przez wydłużone rzęsy - nie widać dokładnie cieni, więc pod spodem screen oka bez mascary.
(tak, wiem, użyłam tego "kosmicznego" pudru, ale tu mi się podoba.)

Makijaż oka bez mascary.

PRZED: Wszystko raczej do siebie pasuje, ale ubogi ten strój. Kwiatowo - widzę, że ty też cieszysz się, że już  wiosna :P
 PO: Za to tutaj, bardziej stonowane kolory, poważniejszy strój. Spódnica koloru fuksji. Jeśli chodzi o bluzkę, to najpierw ubrałam zwykły czarny top, a na nią Hot Buys'ową koszulkę na ramiączkach. Mój ukochany "płaszczyk" z PPQ. Buty jako-tako kolorem się dopasowały. Jedyne co mi przeszkadza w całym image'u - to ten zielony kwiat we włosach.


P.S. Do Kasi. Dzięki wielkie, Kasiu, że mogłam zostać :*


xxx
Ginny.

1 komentarz:

  1. Fajne makijaże :)
    To ja Agunia5 Będe dawać z tego konta komki :)
    estera8

    OdpowiedzUsuń