poniedziałek, 18 kwietnia 2011

cytrynka9887

Na początek chciałabym się przedstawic - jestem Ginny221 i zaczynam pracę na blogu :) Piszcie w komentarzach, czy podobają się wam metamorfozy!



PRZED: Bardzo dobrze. Podobają mi się części twarzy. Fryzura - jedna z moich ulubionych, plus za okulary, zasłaniają ten nieciekawy fragment włosów. Makijaż dobrze zrobiony, kolorowo. Ten puder coś mi nie pasuje.

PO: Zmieniłam położenie pieprzyka i kolor włosów, założyłam kokardę. Uroczo, nieprawdaż :)? Makijaż... no, cóż. Wszystkie cienie, kredki do oczu to albo niebieskie, albo białe, albo czarne. Do tego w wewnętrznych kącikach oczu pomalowałam białą kredką. Bez pudru, bez pomadki - naturalnie.





PRZED: Hm... Fajnie, kreatywnie, ale trochę chyba za dużo tego na Twojej doll - przez obszerny szalik. Buty - nie przemawiają do mnie te kwiatki. Całość jednak w porządku.

PO: Jedziesz na safari. Wszystko widać, tylko buty... do tej stylizacji przydałaby mi się na płaskiej podeszwie, brązowe, może na wiązanie... Ale te, które są na screenie najbardziej chyba pasowały.


xxx
Ginny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz