środa, 19 stycznia 2011

Metamorfoza -agaxpp


Metamorfoza użytkowniczki  agaxpp.
Starpunkty:

PRZED: 
  
Ocena: Ładnie, ale do makijażu trochę za dużo kolorów dałaś i to wszystko się jakoś  zmieszało.. 

ZAWARTOŚĆ KOSMETYCZKI: 


PO:
 
Ocena: Stawiam na coś takiego. Mejkap w kolorach green. Usta ciemny róż. Włosy trochę ciemniejsze. Nie lubię zbytnio stardollowych dodatków, więc ograniczyłam je do zera.

Co uzyłam?



_________________________ 
 PRZED:
Ocena: Jest ładnie, ale za dużo tu tego. Wybierz coś z tego tłumu, a nie mieszaj . Bardzo wzorzyście to tu wyszło. Ja stawiam na bardziej stonowane ciuchy. Buty nie pasują do reszty.

PO:
Ocena: Ja wyczarowałam coś takiego. Mi się wydaję ładnie, ale to ty ocenisz. ;D Spódnice w okręgi zostawiłam, dodałam do tego czarną bluzkę, pasek i śliczne buty. Efekt powala!

To tyle :) . 


INFORMACJE: Oto kolejka do metamorfoz:

wikusia191
Leennaa15
didel1998.1998
patrykszkuta


Dalej możecie sie zgłaszać w mojej KG, zaproszeniu, czacie lub w komentarzach na blogu. Jest trochę zgłoszeń, więc nie określam czasu skończenia metamorfozy.

xo.
 


 

 

1 komentarz: