wtorek, 18 stycznia 2011

Metamorfoza - andzia24

Metamorfoza użytkowniczki andzia24.
Starpunkty: 125   


PRZED:
 
    
Ocena: Hmm. Te włosy są ładne nie powiem, ale niekoniecznie w tym kolorze. Usta dobrałaś dobrze, nie są ani za wysoko ani za nisko, mało stardollowiczek ich używa, co jest plusem. Oczy też są ładne, chociaż pod tymi ciężkimi włosami nie widać ich za bardzo. Sztuczne rzęsy wychodzą na włosy [-] i nie pasują do tych rodzaju oczu. 

ZAWARTOŚĆ KOSMETYCZKI: 

PO:


Ocena: Nie wyczarowałam jakiegoś cuda, ale nie wyszło źle. Zmieniłam fryzurę [nie lubię jej, ale tu pasuję] i kolor włosów. Usunęłam sztuczne rzęsy. Miałaś małą zawartość kosmetyczki, tak więc szału nie ma. Rzęsy pomalowałam zwykłą i wydłużającą maskarą. Co do dodatków, to miałaś jakąś tęczę z tego sklepu W. Smiht , a że jej nie trawię nie dodałam Ci tego dodatku, ponieważ zaburzyłby spokój metamorfozy.


___________________________________________________________


PRZED:

Ocena:  Nie jest źle. Buty dopasowane do koloru do tej.. jakże ciekawej sukienki. Chociaż trochę nudno przydałyby się jakieś rajstopy, torebka lub żakiet. Ta sukienka sama w sobie wydaje się dziwna, ale ujdzie.

PO: 

 
Ocena:  No to ja proponuję coś takiego. Ta sukienka jest teraz na stardollu strasznie modna. Była w kalendarzu świątecznym chyba, czy coś. Dodałam rajstopy, co urozmaiciło zestaw. Do tego czarne buty zamiast lakierkowatych pantofelków.
 

  

INFORMACJE: Zgłoszenia do metamorfoz przyjmuję w komentarzach, księdze gości oraz w zaproszeniach.



 
xo.



2 komentarze:

  1. Zgłaszam się do metamorfozy. Nazwa dolki taka jak nick

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok, będzie niedługo na blogu. Powiadomię Cię w KG. ;)

    OdpowiedzUsuń