poniedziałek, 31 stycznia 2011

Metamorfoza - truskawkaa91

Metamofoza użytkowniczki truskawkaa91
Starpunkty: 42

Przed:
Nigdy nie spotkałam się z tą parą oczu w metamorfozie, a muszę przyznać, że są bardzo ładne! Usta też dobrze dobrałaś. Raczej coś innego mi nie leży. Tak , zgadza się - to ta fryzura. Jest ładna, ale nie pasuje do twojej dollki, i ten kolor włosów, za mhhroczny.

Po:
 Nigdy nie miałąm tej fryzury, ale bardzo mi się ona podoba. A do twojej doll, strasznie pasuje! Zmieniłam też kolor włosów na brąz. nie jest już taki ciemny i pasuje ! :)

___________________
 Przed:
Na luzie, czyli bluzka z Antidote, legginsy, trampki. Pasuję do twojej dollki, ale mnie się nie podoba. Jest zbyt ... niewiem, ale mi nie leży. 

Po:
 Szkoda, że nie ma czarnej podkoszulki, bo widać Ci stanik. : ) Ale to nic. Mnie się podoba, legginsów nie zmieniłam, bo po co ? : P . Czarny gorset, czarny płaszcz i buty - owczem, czarne .

To tyle .


 INFORMACJE:
Oto kolejka metamorfoz: ,
natusia8991,
KatyxDyyy,
Hannah385,
dorotka7550,
julenka25,
agata2703,
MileyCyrus077A,
doll8doll.
Zgłaszać możecie się w KG, komentarzu, zaproszeniu! Nie określam czasu zrobienia metamorfozy!


xo.
  
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz