piątek, 21 stycznia 2011

Metamorfoza - Aniaswingter


Metamorfoza użytkowniczki Aniaswingter
 Starpunkty: 133 


    PRZED:
OCENA: Ładnie. Trochę mi tu podchodzi pod punk, emo no czyż nie? ;D Jedyne co mi się nie podoba to te pasemka na grzywce :d
  

PO:

OCENA: Coś dla odważnych! :D Rude, krótkie włosy są modne, bardzo modne. Do tego zarny mejkap. ;)
__________________


PRZED:

Ocena: To co mnie razi w tym zestawie to te spodnie. Są modne to fakt, ale nie pasują do tego zestawu ^^ .


PO:

Ocena: Oto moja propozycja na sobotnie wyjście. xD Trochę podpasowałam się do twojego stylu xD Podoba mi się ta sukienka ^^

I to tyle ;D
INFORMACJE: Oto kolejka do metamorfoz:
loolek_kocha15
karolina1616
truskawkaa91
natusia8991
KatyxDyyy
Hannah385

Dalej możecie sie zgłaszać w mojej KG, zaproszeniu, czacie lub w komentarzach na blogu. Jest trochę zgłoszeń, więc nie określam czasu skończenia metamorfozy.

xo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz