poniedziałek, 31 stycznia 2011

Metamoroza - karolina1616

Metamorfoza użytkowniczki karolina1616
Starpunkty: 944

Przed:
Tak bardzo chciałabym się wstrzymać od oceny, ale nie mogę. Moja własna opinia brzmi 'pół/pół', ale muszę ją jeszcze opisać. No więc tak .. Włosy..Szczerze, to one ani trochę mi się nie podobają, przed zmianą wszystkich fryzur, wyglądały one przyzwoiciej niż teraz. Oczy, usta, nos w miarę.

Po: 
 Jak na mój gust, to tu wyglądasz znacznie lepiej. Ta fryzura daje takiego dziewczęcego wyglądu. Żeby 'błyszczeć' dodałam ciekawe ozdoby, czyli: kolczyki i spinkę. Włosy rozjaśniłam i przez to lepiej wyglądasz!

__________________

Przed: 
 Jeśli chodzi o buty... jakże one są ciekawe i .. nieładne ; ]. Co do góry, to już lepiej. Bluzka ładnie komponuje się ze spodniami .

Po:
 Bardzo podoba mi się ta sukienka. Zakładaj ją częściej ! Ubrałam ją, ponieważ nie jest zbytnio elegancka i pasuje na co dzień. 


To tyle ; D !

INFORMACJE:
Oto kolejka metamorfoz: 
 truskawkaa91,
natusia8991,
KatyxDyyy,
Hannah385,
dorotka7550,
julenka25,
agata2703,
MileyCyrus077A,

Zgłaszać możecie się w KG, komentarzu, zaproszeniu! Nie określam czasu zrobienia metamorfozy!


xo.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz