poniedziałek, 31 stycznia 2011

Metamorfoza - natusia8991

Metamorfoza użytkowniczki natusia8991
Starpunkty: 2974

 Przed: 
 Nie mam zdania, bo bardzo ładnie.

 Po:
Ja odeszłam trochę od twojego stylu i spróbowałam coś takiego. Tej fryzury prawie nikt nie używa, a jest bardzo ładna : ). Najbardziej mi się właśnie podoba w czerni i ogólnie ciemnych kolorach. Makijaż też pomieszałam i wszystko razem dało piękny efekt ; * ! 
_________________ 



Przed:

Hmm. Nawet ładnie. Jedyne co mi się nie podoba to te kozaki! Zabierz je xD. Wszystko dobrane, podoba mi się. Rozumiem, że te legginsy z OTO robią za rajstopy ? : )

Po: 
 Dajmy troszkę koloru : ) ! Co do butów, to je kocham . Miłość od pierwszego wejrzenia ; d ;-* ! Bluzka z DKNY, jest gitooowska !


Tyle ; )

  

KOLEJKA :
KatyxDyyy,
Hannah385,
dorotka7550,
julenka25,
agata2703,
MileyCyrus077A,
doll8doll.

Zgłoszenia przyjmuję w: KG, komentarzach, zaproszeniu . ! :)






xo. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz