piątek, 21 stycznia 2011

Metamorfoza - loolek_kocha15

Metamorfoza użytkowniczki loolek_kocha15
 Starpunkty: 304

            PRZED:
OCENA: Nie jest źle ^^ . Chociaż nie lubię tej fryzury to nie będę narzekać :> .


PO:
OCENA: Wiesz co? Wydaję mi się, że lepiej wyglądasz naturalnie, krótkie włosy i jest GIT ;]
______________


PRZED:

Ocena: Nie wiem co mam powiedzieć. Wyglądasz mi na fankę A. Lavigne;) Stylizacja na nią przynajmniej :D


PO:

Ocena: Nie umiem nic z twoich ciuchów nic porządnego ułożyć :d. Jeśli mi nie wierzycie zaglądnijcie do szafy tej osoby :D

I to tyle ;D

INFORMACJE: Oto kolejka do metamorfoz:
karolina1616
truskawkaa91
natusia8991
KatyxDyyy
Hannah385

Dalej możecie sie zgłaszać w mojej KG, zaproszeniu, czacie lub w komentarzach na blogu. Jest trochę zgłoszeń, więc nie określam czasu skończenia metamorfozy.

xo.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz