wtorek, 18 stycznia 2011

Metamorfoza - przyjaciel400

Metamorfoza użytkowniczki przyjaciel400 .
 Starpunkty: 1165
PRZED:

 Ocena: Fryzura, ładna - bardzo modna na stardollu. Co do ust, nie mam zarzutów, wszystko ok. Oczy...co do oczu, to mam pewne uwagi. Weź swoją dollkę, zmarz jej makijaż, i co widzisz? Straszne oczy! Takie jakby 'przećpane'. Zmień je koniecznie. Gdybym miała robić Ci tą metamorfozę z hasłem, od razu zmieniłabym Ci oczy!

ZAWARTOŚĆ KOSMETYCZKI:


PO:

 
 Ocena: Bardzo podoba mi się ten kolor włosów, jest taki "soczysty". Makijaż mi się dość udał. Jest ładny. Co do fryzury, to pasuje Ci ona do kształtu twarzy.

__________________________________

PRZED: 

 
Ocena: Nie jest źle, ale zamiast szortów i rajstpo proponowałabym czarne rurki. Co do butów OK, ale przywo je założyłaś [xd]. Hmm, góra w porządku!

PO: 

 
Ocena: No, więc ja proponuję coś w tym stylu. Karbowane rurki? Jak najbardziej! Do tego bluzka z falbankami oraz buty z wcięciami na obcasie!


I to wszystko co dotyczy metamorfozy . : )


INFORMACJE: Jutro zaczynamy od news'ów ze stardolla, później reszta zamówień i gdy będzie więcej obserwatorów, być może mały konkurs! ;)


xo. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz