niedziela, 30 stycznia 2011

Metamorfoza - olopaulinaolo

Metamorfoza użytkowniczki olopaulinaolo
Starpunkty: 2246



PRZED:


OCENA: Jest ciekawie, nie powiem Jedyne co mi się nie podoba w twojej dollce, to te usta. Są takie grymaśnie, niewiadomo o co cho. I jeszcze brwi są takie czarne, że trudno było wybrać jakąkolwiek fryzurę do nich.

 PO:


OCENA: No i wyszło coś takiego. Włosy nagroda ze sp. Mnie się podoba, makijaż czarno-fioletowo-biały. Puder nałożony na ‘kościach policzkowych’ ;p.
______________

PRZED:



Ocena: Hmm.. Mnie się podoba, ale tak przeciętnie. Dlaczego? Sukienka nie pasuję do rajstop, okulary tak sobie. Ale to wszystko jest tu pomieszane, niewiadomo na co patrzeć.


PO:


Ocena: Ja wybrałam dla Cb. coś takiego. Jest bardzo stylowo. Długi, szary sweterek, do tego falbankowate legginsy i buty, które wręcz uwielbiam <3 Wszystko dało ładny moim zdaniem, efekt.

I to tyle ;D

INFORMACJE: Oto kolejka do metamorfoz:
karolina1616,
truskawkaa91,
natusia8991,
KatyxDyyy,
Hannah385,
dorotka7550,
julenka25,
agata2703,
MileyCyrus077A,
Dalej możecie sie zgłaszać w mojej KG, zaproszeniu, czacie lub w komentarzach na blogu. Jest trochę zgłoszeń, więc nie określam czasu skończenia metamorfozy.

xo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz