wtorek, 18 stycznia 2011

Metamorfoza - Miss.Linka.123

Metamorfoza użytkowniczki Miss.Linka.123
Starpunkty: 1645
 
PRZED:

 
Ocena: Nie powiem nic złego o twojej dollce, bo nie mam nic do zarzucenia. Oczy sa dopasowane, co w tym przypadku jest plusem. Niepotrzebnie dodałas te sztuczne włosy. Co do ust.. Nie lubię ich, są takie słiiitasne i nie pasują do dollki. Brakuje mi tu mejkapu, w dobrej stylizacji wagę przywiazuję się do makijażu. Pozatym OK.

ZAWARTOŚĆ KOSMETYCZKI:
 



PO I:

Ocena: Mam dla Ciebie 2 opcje. Oto pierwsza. Kocham tą fryzurkę. Jest sliczna! Zmieniłam Ci kolor włosów na brąz podchodzący pod rudy, jest swietny. Co do ust, to pomalowałam je na róż i tylko dolną warge musnęłam błyszczykiem. DOBRA RADA: Malując usta błyszczykiem [na stardoll], pamiętaj aby malować tylko dolną wargę. Górna warga po błyszczyku daje brzydki efekt rozmazania. Twoje oczy są ładne więc nie malowałam ich mocno. Postawiłam na rozmycie czarnego z białym. Policzki lekko podkresliłam.



PO II:

Ocena: 2-gi zestaw dla bardziej odważnych. Rudo, fryzura „na chłopaka”, tak bardziej rockowo. Mi się ta fryzura bardzo podoba! Sama niedawno ją miałam – też rudą. Oczy pomalowałam na biało-czarny [standard]. Ust nie malowałam, bo chciałam aby oczy odgrywały najważniejszą rolę w makijażu. Tylko dolną wargę musnęłam błyszczykiem z Luxe. I oczywiście policzki pudrem! Jest bardzo ładnie!

________________________________________________________________

 
PRZED:


Ocena: Jedno jest pewne, fanka Avril :) Nie można nic złego powiedzieć, bo ładnie. Bluzka, rurki, trampki – standard. Jest OK.




PO I:

Ocena: Masz bardzo dużo ładnych ciuchów, a ja jakoś nie mogłam nic z nich wybrać. Ta różnorodność mnie przerosła ;p. Pierwszy zestaw to coś takiego. Bardziej na plaże, buty rzymianki i top marynarski w paski.

 PO II:
Ocena: Ten zestaw jest bardziej elegancki, ale również taki podchodzacy pod rock ;D 

Jeśli chodzi o metamorfoze to wszystko :) 


 
INFORMACJE: Do metamorfoz mozecie nadal zgłaszac sie w mojej KG, zaproszeniu lub w komentarzach na blogu


xo.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz