środa, 19 stycznia 2011

Metamorfoza - InIaxD

Metamorfoza użytkowniczki  InIaxD.
Starpunkty: 2620

 PRZED:
OCENA:  Hmm. Jest ładnie. Jedyne co mi nie przypadło do gustu to ten makijaż, całe oko „objechane” grubą kredką i do tego czarny cień. Włosy…fajny pomysł z tymi kucami ;)
  
ZAWARTOŚĆ KOSMETYCZKI: 



PO:
OCENA:  To jest moja propozycja. Fryzura ta, bardzo mi się podoba, jest nowoczesna i pasuje do twojej dollki. Oczy masz ładne, więc pomalowałam je na „rozmazanie”. Na usta nałożyłam troszkę  błyszczyku z Luxe, puder.

Co uzyłam?


 ___________________________
PRZED:
OCENA:  Mnie się podoba! Tylko ta góra jest jakaś dziwna, a pozatym to nie mam zarzutów.

PO:
OCENA:  Ojeej, te spodnie są boskie, ubóstwiam je! Lubię ten żakiecik, jest bardzo ładny. Butów nie mogłam dobrać – w końcu wybrałam te. :)



To tyle ;D .

INFORMACJE: Oto kolejka do metamorfoz:

agaxpp
wikusia191
Leennaa15
didel1998.1998
patrykszkuta
 

 Dalej możecie sie zgłaszać w mojej KG, zaproszeniu, czacie lub w komentarzach na blogu. Jest trochę zgłoszeń, więc nie określam czasu skończenia metamorfozy.

 

xo.
 
 

1 komentarz:

  1. Dzięki za metamorfoze ;) Co prawda strój mi się nie podoba, ale każdy ma inny gust =^.^=

    OdpowiedzUsuń