środa, 19 stycznia 2011

Metamorfoza - wikusia191

Metamorfoza użytkowniczki wikusia191 
 Starpunkty: 2667

 PRZED:
  
OCENA: Bardzo ładna fryzura. Ogólnie makijaz też niczego sobie. Dobre wyczucie koloru. W tym przypadku pomalowane usta błyszczykiem dają fajny efekt, a te przypadki są nieliczne.

ZAWARTOŚĆ  KOSMETYCZKI:

PO:
OCENA: Co sądzicie o tym? Mi się podoba, sądzę, że fajnie mi to wyszło. Ten makijaż bardzo pasuje do twojej dollki. A fryzura odkrywa oczy, przez co widać całość makijażu!

Co użyłam?


PRZED:
 
Ocena:  Zrobiłaś stylizacje w stylu ELLE i bardzo ładnie Ci ona wyszła! Wszystko kolorystycznie jest dobrane i nietrzeba zmian w tym zestawie, udał się w 100 pro ;)

PO:
Ocena: Ja obstawiam ciemniejsze kolory. Jesień czyli brąz, czerń. Wyszło całkiem nieźle. Podoba mi się ten ‘żakiet’, jest śliczny. Buty z DKNY dopełniły zestaw.

No i to tyle ;D



INFORMACJE: Oto kolejka do metamorfoz:

Leennaa15
didel1998.1998
patrykszkuta
Rouziii
Aniaswingter
loolek_kocha15

Dalej możecie sie zgłaszać w mojej KG, zaproszeniu, czacie lub w komentarzach na blogu. Jest trochę zgłoszeń, więc nie określam czasu skończenia metamorfozy.

xo.

1 komentarz:

  1. hehe ... makijaż ładny , ale co do ubioru to nie mój styl ;p ale poza tym spoko . dziex ; *

    OdpowiedzUsuń