środa, 19 stycznia 2011

Metamorfoza - Nastoya

 Metamorfoza uzytkowniczki Nastoya. 

Starpunkty: 2823



 
PRZED: 
OCENA:  Nie jest źle, mogę nawet powiedzieć, że bardzo mi się podoba. Jedyne co w Twojej dollce chciałabym zmienić to te usta, są taak oryginalne, ale takie inne i trochę dziwne.


ZAWARTOŚĆ  KOSMETYCZKI:
 
 
I co wy na to? Jst ogrooooomna! ;)


PO: 

OCENA:  Tak słodko wyglądasz w tej fryzurce, że masakra ;D . Nie wiem jak wam, ale mi się podoba na maksa. Oczy pomalowałam na fiolet mieszany z czarnym i rozświetliłam to szarym. Na usta dałam taki ciemny róż, nie wbija się w oczy tak jak czerwień.




Co użyłam ? 

________________________________

PRZED: 
OCENA:  Ładnie, ale trochę wieje nudą. Ten płaszcz jak mi, trochę przypomina szlafrok  XD. Jak na wygląd twojej dollki to potrzebna spódniczka, ładna bluzka, szpilki i jakiś żakiet, lub jakaś sukienka ;D.

PO:


OCENA:  Wyobrażam sobie twoją dollkę w tej sukience, ale tą po metamorfozie, w jasnych rozwianych włosach…Mmm. Slicznie. Twoja szafa dłuuugo się otwierała, a szukałam ciemnych rajstop. Ty masz prawie same HB ;p
 


To tyle jeśli chodzi o tą metamorfozę.

INFORMACJE: Oto kolejka do metamorfoz:

InIaxD
agaxpp
wikusia191
Leennaa15
didel1998.1998
patrykszkuta


Dalej możecie sie zgłaszać w mojej KG, zaproszeniu, czacie lub w komentarzach na blogu. Jest trochę zgłoszeń, więc nie określam czasu skończenia metamorfozy.
 

xo. 



   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz