wtorek, 25 stycznia 2011

Metamorfoza - nutka135

Metamorfoza użytkowniczki nutka135
Starpunkty: 460

PRZED:


OCENA: Mnie się podoba. ;P Ta sukienka jest bardzo ładna. A ten pasek daje wcięcie w talii xD Buty pasują do sukienki, wszystko dopasowane ;)

PO:


OCENA: Ja proponuję taki zestaw ;D Bardzo lubię tą sukienkę, jest śliczna ładny róż :d . Buty dopasowałam do koloru sukienki xD
______________


PRZED:

Ocena: Bardzo ładnie dobrałaś oczy, ich kolor, nos, usta. Ładne włosy kolor też :D

PO:


Ocena: Coś takiego ;D Podobają mi się te włosy a ten kolor jest wprost cudowny ;p.

I to tyle ;D

INFORMACJE: Oto kolejka do metamorfoz:
karolina1616
truskawkaa91
natusia8991
KatyxDyyy
Hannah385
i inne.. potem dopiszę :D

Dalej możecie sie zgłaszać w mojej KG, zaproszeniu, czacie lub w komentarzach na blogu. Jest trochę zgłoszeń, więc nie określam czasu skończenia metamorfozy.

xo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz