piątek, 21 stycznia 2011

Metamorfoza - didel1998.1998

Metamorfoza użytkowniczki didel1998.1998 
 Starpunkty: 2206

PRZED:
  
OCENA: Nie masz kosmetyków. Nie lubię tych sztucznych rzęs. Nie do każdych oczu pasują. Tutaj własnie nie pasują, więc lepiej byłoby bez nich ^^

PO:
 
OCENA: Włożyłam po oporze te rzęsy, ale zakryłam je okularami ;D Okulary sa ładne i ukrywają brak makijażu. Nie trzeba malować ust aby uzyskaź efekt. Wystarczy być naturalnym xD !

PRZED:
 
Ocena: Dość zauważalny błąd to, widać, że robiłaś ten zestaw na tzw. „odpał” ;] . Buty nie pasują do reszty, nawet jeśli są one HB. Achhhh, te podróbki LE . ;) [?]. Co do bransoletek, to jedynie one pasują do bluzki.   

PO:

Ocena: Ja wybrałam dla Ciebie taki zestaw :) . Piękna sukienka, do tego dopasowane buty i czerń przecinają fioletowe rajstopy :D. Idealnie ..

No i to tyle ;D


INFORMACJE: Oto kolejka do metamorfoz:

patrykszkuta
Rouziii
Aniaswingter
loolek_kocha15
karolina1616
truskawkaa91
natusia8991
KatyxDyyy
Hannah385

Dalej możecie sie zgłaszać w mojej KG, zaproszeniu, czacie lub w komentarzach na blogu. Jest trochę zgłoszeń, więc nie określam czasu skończenia metamorfozy.



xo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz